NIGHTWISH

16.06.2009 09:14

NIGHTWISH....To by bylo povídání na hodně dlouho. Je to skvělá kapela se skvělou muzikou(má nejoblíbenější). Dávám přednost Tarje Turunen(bývalá zpěvačka) ale i současá zpěvačka Anette Olzon má něco do sebe. Tarja na mě ale působí dojmem velmi osobité zpěvačky, která umí nádherně zpívat. Ovšem zajímavé je že NIGHWISH poslouchám díky písničce od Anette(Amaranth)..Byla to rpvní písnička kterou jsem do ní slyšela. Teď se mě už ale moc nelíbí. Tarja má nádherný hlas který se kvělé hodí k NIGHTWISH hudbě. Líbí se mě i teď když jede sólo dráhu a to hlavně kvůli písničce Die Alive. Lidé se mě diví že umím životpisy všech členů NIGHTWISH ale myslím že když chcete poslouchat jejich hudbu musíte o ních něco vědět. A to i o historii kapely..Ale NIGHTWISH jsou prostě nej a konec:)

 

 -moc pěkná fotečka TarjiNNIGHTWISH(bývalá sestava)-Jukka,Emmpu,Marco,Tarja,Tuomas

—————

Zpět


Kontakt

Any Sargo

icq: 440151414
skype: any.f1



Novinky

16.6.2009 dokončení povídání a fotek o Togym

 26.3.2009 dokončení rubriky Kde mě můžete vidět

25.3.2009 založena rubrika Kde mě můžete vidět a přidány moje nové fotky