Šneci Cyril a Metoděj

27.02.2009 10:21

Tak jsem si pořídila dva šneky..Já nejsem blázen:)..Néé, jsou moc roztomilí a když si je dáte na ruku tak nejsou ani moc slizký.Nejsou to ty šneci ze zahrádky.Koupili jsme je na výstavě..Jsou nenároční na chování..Jednou za 14dní jim jenom vyčistíte domek od nejhoršího,a jednou za dva měsíce je vyčistít pořádně.Mám hodně zájemců o malé šneky ale šnekům se nějak nechce mít malé.Jsou to hermafroditi takže můžu vyloučit teorii že by to byli dva samečci nebo dvě samečky:)S jídlem to je také lehké,dáte jim denně třeba list salátu,nebo mlíčak nebo jakou koli zeleninu a postříkají se vodou a toť vše...

  • jména:                             Cyril a Metoděj
  • věk:                                tak to vlbec nevím protože nevím kolik jim bylo když jsme je koupili(My je máme asi 1rok)
  • oblíbené jídlo:                  jahody a listy od kedlubny
  • lidi kteří se o ně starají:  já(Any Sargo) a Míša
  • majitel:                          já(Any Sargo)
  • Kdo je větší?:                  určitě Cyril.Teď nějak povyrostl

 

 

 Metoděj-ten menší

 

ps:více fotek dám do galerky

—————

Zpět


Kontakt

Any Sargo

icq: 440151414
skype: any.f1



Novinky

16.6.2009 dokončení povídání a fotek o Togym

 26.3.2009 dokončení rubriky Kde mě můžete vidět

25.3.2009 založena rubrika Kde mě můžete vidět a přidány moje nové fotky